Sunday 26 February 2012

al-kisahnya Running Man

Assalamualaikum w.b.t..

Dah lama tak mengarut2 sorang2 kat sini. Busy der. Thesis kah?? Bukan, busy tgk Running Man! hahahaha.. Tau tak Running Man tu apa? Citer ala2 gameshow versi Korea. [bukan ala2 lg, dah memang gameshow pun!] Dulu, memang tak pernah tertarik dgn citer ni. Kalau dok sembang2 dgn member2 esp. lepak dgn ex-KIZ members, diorang akan citer pasal ni. Mula2 ingatkan Running Man ni korean drama ke apa. Yelah, kalau korean drama nk gak menengoknya. Maklumlah,saya adalah peminat tegar citer2 korea. Citer lawak pun boleh nangis. Hati tisu sgt!hahahaha. Tapi bila diorang ckp Running Man ni gameshow, so terus mcm malas nk layan. Yelah, dulu2 pernah tak tgk citer Happy Hour kat TV2? Tak tau lah sekarang ada lg ke tak. Saya rasa tu lah gameshow yg sy tak boleh terima sekali dlm hidup. Saya tak tahulah orang lain, tapi saya tgk game dlm citer tu mcm ntah apa-apa a.k.a merepeksssss. [suka hati je mngutuk program orang! :p]

Member kolej saya yg memperkenalkan Running Man ni kat saya. Satu hari dia bercerita kat saya psl citer ni & ttbe saya kata saya nak tgk sendiri citer ni sebab boleh kata dari 10 kwn saya, 9 1/2 drpd mereka mengatakan YA KEPADA RUNNING MAN! So, saya nak tgk sendiri lah. 1st episod mmg agak tak faham apa2. Jenuh la kwn saya tu nak menerangkan setiap karakter yg ada. Disebabkan pemain dalam gameshow tu ramai, so, boleh kata setiap minit saya akan tanya siapa nama setiap seorang. Hahaha.. ramai sangat yg main, jd lupa lah! Tapi, nama pertama yg saya ingat ialah Song Joong Ki. Kenapa saya ingat nama dia? Sebab dia cute! Ngeh3 ;)

* tadaaaaaaaaaaaaa....lihatlah, betapa cutenye beliau!! ala tomey-tomey~~~ ;)

Seriously, citer ni sangat lah best! Bukan citer, tapi gameshow. Saya boleh tgk gameshow ni sampai gelak terbaring2! Boleh la nk buat hilang stress. Hahaha. Betul, tak tipu punyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..~~ ;)

* Running Man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


p/s : Thanx to Yasmin (ex-KIZ) sebab selalu bercerita tanpa jemu tentang Running Man. Dan tak lupa kepada Nik Farida yg sudi menjadi supplier Running Man saya! ;)))

No comments:

Post a Comment