Friday 29 June 2012

TERsayang aNTaRa yang DIsayang :)


Assalamualaikum w.b.t

28 Jun 2012. Kalau nk ingat semula tarikh ni, 28 Jun 2009 ni tarikh sy m’daftar sbg student UKM ni. Hahaha..happy anniversary to me! :p Tapi after 3 years, sumuanya takkan sama. Tarikh ni jugak ibu abah sy dtg ambil sy & brg2 yg lain. I officially graduated! Kalau dulu time hntar sy utk daftar 1st year, bwk 1 beg roda & 2 beg sekolah je. Tp skrg, 2 beg roda & 4 beg sekolah! Tu tak masuk dgn kotak2 lg tu! Macam mana brg2 sy bleh jd mcm ni, sy pun tak tau!hahaha..

Ok, entry ni nak citer psl kenangan. 3 tahun kat sini, mcm2 bnda baru yg sy dpt. Mcm2 jenis manusia yg sy jumpa. Kawan2 fac, kolej..semua lah! So, sy nk citer psl diorang. Tp sblum sy mulakan bebelan & leteran, sy nk bhskan diri sy mngikut situasi sebenar sy & kwn2 sy supaya leteran ini dpt dismpaikan dgn penuh feel & org yg baca pun akn berasa tacing. Hua3 ^^

  •  Wani

Kalau ditakdirkan aku boleh pilih2 siapa yg nk kawan dgn aku, aku tak nak org lain. Aku nak kau sorang je. Sebab kau je yg boleh faham aku! :’)
  
  •  Zahidah

      Bila aku tak ada kwn lain, kau selalu ada utk aku. Temankan aku bercerita, ketawa, nangis. Aku mesti rindu nk buat semua benda tu dgn kau! :’)

  •   Mas
Thanx sebab jd ex-rumate aku yg rumit!hahaha.. Seronok jd rumate kau. Rasa selamat je. Yelah, rumate aku budak silat. Hua3 :P

  •    Kasmah

Thanx sebab bnyk gak tolong aku time aku susah. Lagi2 time aku betul2 tak tahu nk mintak tlg kat siapa. Kau layan aku mcm adik & aku anggap aku mcm kakak aku, even hakikatnya kau adik !hahaha… Nak wish gak Selamat Pengantin Baru utk kau. Ketahuilah sesungguhnya aku dah kehilangan sorang geng!hahaha :P
  •  Kak Ofee

Thanx sbb Kak Ofee bnyk tlg orang.  Hantar org g KTM time nk blk rumah, pinjamkan kereta kat orang. Kenangan kita pergi mengajar budak2 mengaji sesama pun orang takkan lupa. J
  •  Aizah, Anas, Ari, Isnur & Ijat

Korang gak antara manusia2 t’awal yg aku kenal kat UKM ni. Hahaha..thanx for being my friends. Kwn dgn aku & terima aku seadanya. Kita sama2 tlg time susah. Best kawan dgn korang! J
  •        Nik

Kau pun selalu ada time aku susah. Even kau tgh sibuk mcm mana pun, ko try gak nk tlg aku. Kita pergi sana sini sesame..Wawawawawa, mesti rindu nnt!! :’)
  •         Fi, Zura, Mira, Ekin & Umi

Best sgt2 ber’gang’ dgn korang. Otak semua sempoi je!
·         Fi, tak sangka rupanya kau cousin aku!hahaha..jejak kasih sungguh! :P
·         Zura dak engine yg ayu lg brutal.
·         Mira minah novel yg berjaya. Semua novel pmpuan ni semuanya jiwang abissssss..
·         Ekin dak genius math yg manja. Yelah, adik2…hahaha
·         Umi yg cute. Tambah plak bila nmpak dia naik skuter dia tu. Alahaii, cutenyeeeee….
  •        Abg Jaky

Hahahaha.. bila org teringat Abg Jaky je, org mst nak gelak! No reason, I don’t know why!hahaha.. Banyak rahsia “kerajaan” yg kita share sesama. Abg Jaky baiiiikkkkkkkkk sgt2 dgn org. Thanx sebab jd abg yg baik utk adik yg tak berapa baik + degil mcm org ni. Hahaha… Selalu je ada time org nk share citer. InsyaAllah org takkan lupa kat Abg Jaky smpai bila2. Janji! (^_^)v
  •       Niknur

Kenapa kite baru kenal Niknur time kite dah nak habis belajar??? Hahaha.. Tp however, seronok dpt kwn dgn Niknur. Kite pun tak tau mcm mne kite bleh ttbe rapat dgn Niknur. Maybe sbb kite dpt rase Niknur bakal “kakak ipar” kite kot! Tu yg rapat semacam je tu..hahahahaha.. Jgn marah ek, Niknur! :P



p/s : R.I.N.D.U. Rindu semua kenangan. Rindu tau! Faham tak apa makna rindu?????!! T___T



No comments:

Post a Comment